United Motors sotsiaalmeedia

Automüüjate segmendis on väga levinud globaalse turundusmaterjali kasutamine, mistõttu puudub kohaliku turunduse tasandil tihti lokaalne eripära. United Motorsi jaoks loodud sotsiaalmeedia strateegia eesmärk on laoautode müügile kaasa aitamine, erinevate teenuste reklaamimine (kahjukäsitlus, hooldus) ja United Motorsi tuntuse kasvatamine potentsiaalsete autoostuhuviliste seas.

Klient
THZ_7774

Miks?

Et turul eristuda ja silma paista, toodame United Motorsile lokaalset video- ja pildisisu. Loodud sisu levitame kampaaniatena läbi reklaamimootori, samuti toodame iganädalaselt sisu United Motorsi Facebooki lehele, mille eesmärgiks on kasutatud autode müümine. Materjali kasutab United Motors lisaks üritustel, siseekraanidel ning samuti on meie toodetud materjal kasutamiseks ka teistel United Motorsi partneritel.

marekmetslaid__MMP0092

Tulemused

United Motorsi kampaaniate ja sotsiaalmeedia sisu on tänaseks jõudnud pea 94%-ni sihtgrupist ja sotsiaalmeedia on juba üks peamisi kanaleid, mille kaudu uued huvilised tee United Motorsi laoautode valikuni leiavad. United Motorsi laoautode müük kasvas 2021. aastal 17%. Huvi autode vastu on oluliselt kasvanud, mis kinnitab ka kõrvaleesmärgi täitmise edust – tuntuse kasvatamisest.

Tahad ka müüa?

Kui soovid ka häid müügitulemusi, siis VAAS.