Tele2 B2S kampaania

Viisime Tele2 sotsiaalmeedia kanalites läbi back to school kampaania, et tõsta teadlikkust Tele2 koolipakkumistest. Fookusesse võtsime lapsevanemad ja nende “tagasi kooli saatmise” kogemuse, rõhutades, et tänapäevane noorte släng ja estonglish võivad olla neile üsnagi arusaamatud. Eesmärk oli pakkuda meelelahutuslikku, noortepärast ja kõnetavat sisu, mis ühendaks erinevaid põlvkondi ning tooks tähelepanu Tele2 brändile kui julgele ja ajaga kaasas käivale tegijale.

Klient
Provided services
KampaaniadSotsiaalmeedia

Kuidas?

Kampaania koosnes kahest põhietapist ja ühest järeltegevusest:

1. Slängi õpetusvideo – noor Tele2 töötaja “tõlkis” noortepärase, slängi ja estonglish’iga vürtsitatud teksti ilusasse eesti keelde.

2. Vox populi stiilis slängivideo – Tele2 töötajad panid proovile oma teadmised noorte slängist.

3. Tunnikontrollid – kolm järjestikku avaldatud ülesannet, mis põhinesid varasemates videotes nähtul. Kõik ülesanded õigesti lahendanud osalesid auhinnaloosis.

Videod olid humoorikad, siirad ja kaasasid päris Tele2 inimesi, mis tekitas siira ja usaldusväärse mulje.

Tulemused

Kampaania sisu oli julge, värske ja noortepärane ning pälvis tugevat tähelepanu kõigis kanalis: Facebookis, Instagramis ja TikTokis.

Jõudsime ligi 200 000 unikaalse kasutajani.

Kõik sisutükid said märgatavat kaasatust — kommentaariumites arutleti noorte slängi üle nii nooremas kui ka vanemas põlvkonnas.

Eriliselt hästi töötas videosisu, kus osalesid päris Tele2 töötajad, kinnitades, et ehtne sisu ehtsate inimestega kõnetab publikut kõige rohkem.

Kampaania tõstis Tele2 brändi tuntust ja kinnitas, et bränd on julge katsetaja, ajakohane ja loov.

Tunnustus

See kampaania pälvis Kuldmuna 2023 konkursil:

* Kuldmuna – PR-kampaania kategoorias brändi sotsiaalmeedia kommunikatsioon

* Pronksmuna – turunduskommunikatsiooni kategoorias sotsiaalmeedia kampaania

* Shortlist – turunduskommunikatsiooni sotsiaalmeedia postituse kategoorias