Rimi sotsiaalmeedia

Rimi on armastatud jaekaupluste kett Eestis, mis seab erilise fookuse toidukultuuri ja keskkonnasäästlikkuse edendamisele. Meie roll on luua ja hallata sisu Rimi Facebooki ja Instagrami kanalites, et toetada ettevõtte ärieesmärke. Lisaks lansseerisime Rimi TikToki kanali, et jõuda noorema ja aktiivse sihtrühmani.

Klient
rimi logo
Provided services
Sotsiaalmeedia
Rimi - Katri x jäätis Sotsiaalmeedia ja reklaamiagentuur VAAS

Kuidas?

Rimi sotsiaalmeedia strateegia keskmes on inimeste inspireerimine toidukultuuri ja kvaliteetsete toidukaupade kaudu. Jagame peamiselt retsepte, et tutvustada Rimi tootevalikut, ning toome esile ka kohalikke tootjaid, kelle tooted on saadaval Rimi kauplustes ja e-poes.

Videotoodangus oleme katsetanud erinevaid stsenaariume, pikkuseid ja kuvasuhteid. Arvestades, et inimeste tähelepanu on lühenenud, loome lühikesi, inspireerivaid ja mitmel kanalil kasutatavaid videoid. Sisu kohandame iga kanali formaadile, et maksimeerida haaret ja kaasatust.

Rimi social media – Sotsiaalmeedia ja reklaamiagentuur VAAS

Tulemused

Rimi sotsiaalmeediasisuga oleme jõudnud enam kui 525 000 unikaalse kasutajani Eestis, mis tähendab vähemalt 92% eestikeelsest publikust. Meie toodetud videod on kogunud üle 2 miljoni vaatamise, suurendades oluliselt nii brändi nähtavust kui ka huvi Rimi toodete ja väärtuste vastu.

Meeldib?

Kui tunned puudust kvaliteetsest ja mõõdetavate tulemustega “always-on” sisust sotsiaalmeediast, siis VAAS!