Rimi sotsiaalmeedia eesmärk on inimeste inspireerimine läbi toidukultuuri ja toidukaupade. Keskendume Rimi sotsiaalmeediakanalites peamiselt retseptide kommunikeerimisele ja seeläbi ka Rimi kaubavaliku tutvustamisele. Lisaks tutvustame ka kohalikke tootjaid, kelle tooted on müügil Rimi kauplustes ja e-poes.
Retseptides oleme katsetanud mitmete erinevate videote ülesehituste, pikkuste ja formaatidega. Kuna inimeste keskendumisvõime on vähenenud, loome peamiselt lühikesi inspireerivaid videoid, mida kasutame kõikides sotsiaalmeediakanalites (sh Instagram Reels & TikTok). Kanalipõhiselt kasutame erinevaid formaate.
Rimi sotsiaalmeedia sisu on jõudnud üle 525 000 unikaalse kasutajani Eestis, mis tähendab, et oleme jõudnud vähemalt 92% eestikeelse auditooriumini. Meie loodud videosisu on vaadatud üle kahe miljoni korra.
Kui tunned puudust kvaliteetsest ja mõõdetavate tulemustega “always-on” sisust sotsiaalmeediast, siis VAAS!