Eesti ehtebränd Marmara Sterling viis oma kaubamärgi Poola turule ning vajas selle julge sammu tegemiseks turundusmaterjale. Aitasime Marmarat nende loomisel alates ideest kuni produktsiooni ja järelproduktsiooni välja.
Kampaania eesmärk oli näidata, et naised on võimelised kandma oma elus mitmeid erinevaid rolle, olles seega tõelised kameeleonid! Soovisime rõhutada, et iga naine peaks leidma endast üles julguse olla tema ise ning panna neid mõtisklema selle üle, keda ja mida nad oma peegelpildist näevad.
Professionaalse meeskonna abiga organiseerisime stuudio täis tohutuid peegleid, sobitasime ehteid erinevate rõivastega ja mängisime valgusega. Siis panime kaamerad tööle ning loomulikult nautisime kogu seda protsessi!
Lisaks korraldasime ka fotosessiooni, et klient saaks kõrgetasemelist fotomaterjali nii kampaania maandumislehele kui ka oma sotsiaalmeedia jaoks. Fotograafiks oli üliandekas Sandra Palm.
Meil oli väga hea meel töötada koos kampaania reklaamnäo Dorota Gardiasega, kes on kuulus Poola telestaar, ajakirjanik, modell ja laulja. Dorota, kellel on Instagramis üle 220k jälgija, jagas planeeritud kampaania tegevusena võttepäeva sisu ka oma Instagrami story’des.
Brändi unikaalsuse ja eripära esile toomiseks tegime koostööd ainulaadse muusiku ja helilooja Hyrr-Innoken Vainolaga, kes lõi kampaaniavideo jaoks originaalmuusika.