Ehituspoodide segment on äärmiselt konkurentsitihe ja seal toimub pidev hinnasõda. Pakkumistega eristuda on keeruline, sest poodides on sisuliselt 24/7 allahindlus. Seepärast otsustas Ehituse ABC oma konkurentidest eristuda hoopis sotsiaalmeedia sisuloomes! Aitasime sellele kaasa ja võtsime eesmärgiks Ehituse ABC e-poe külastatavuse kasvatamise, müükide suurendamise ja pakkumiste vastu huvi tekitamise. Lisaks oli üheks eesmärgiks Ehituse ABC rohekuvandi kasvatamine läbi inimeste inspireerimise.
Facebook pakub suurepäraseid võimalusi sisu ja sihtimise kombineerimiseks. Seetõttu on meie peamine fookus olnud pakkumiste uuel kujul tutvustamisel. Sisuliselt tähendab see, et käime poodides kaubavalikut ja pakkumisi filmimas ning kommunikeerime neid läbi microvideo ja staatilise sisu. Pakkumiste microvideo-d kombineerime õpetuslike blogipostitustega.
Rohekuvandi kasvatamiseks lansseerisime koostöös Merlin Miidoga sarja “Isetegemise ABC”, kus muudame ehitusjäägid ägedateks sisustuselementideks ja/või kodukaunistusteks.
Sotsiaalmeedia sisu ROI% on 2x+, ehk siis investeeritud meediaraha on toonud rohkem kui kaks korda müüke. Lisaks müügikasvule on Ehituse ABC jälgijaskond pidevas kasvus ning rohkem kaasatud. Sotsiaalmeedia tegevuste tõttu kasvab ka pidevalt kodulehe külastatavus.
Kui soovid ka oma sotsiaalmeedia viia täiesti uuele tasemele ja seeläbi näha reaalseid tulemusi, siis VAAS.