Ruukki on olnud Eesti tuntuim ja kogenenuim teraskatuste tarnija alates 1992. aastast. Koostöös Ruukkiga seadsime eesmärgiks tutvustada nende teraskatuseid kui turu parima kvaliteediga lahendust ning suurendada päringute arvu. Täiendav siht oli esitleda Ruukki täislahendust, mis hõlmab nii katuse kui ka lisatarvikute paigaldust.
Eesmärkide saavutamiseks lõime kogu kampaania kommunikatsiooni ja disainid ning haldasime Ruukki Expressi sotsiaalmeedia kanaleid.
Kampaania käigus veetsime suve kõige kuumemad päevad telespottide ja sotsiaalmeedia klippide filmimisel.
Sotsiaalmeedias esitlesime taskukohasemaid katusevalikuid humoorikate sketšide kaudu, võrreldes neid vastupidava teraskatusega. Võrdlused viisid katusespetsialist Toivo Terase (Kaarel Nõmmik) ja tema truu abilise Pontu järelduseni: teraskatusele pole vastast.
Klipid esitati sotsiaalmeedias sarjana, tekitades äratundmist ja ootust. Vaatajad, kes olid näinud humoorikaid lühiklippide seeriaid, kohtasid peagi teles jooksvat reklaami, mille ainus fookus oli Ruukki teraskatus.
Kampaania sidus omavahel tele- ja sotsiaalmeedia, luues tugeva korduvmõju ja suurendades brändi nähtavust. Humoorikas ja meeldejääv lähenemine tõi Ruukki katustest rääkima nii potentsiaalsed kliendid kui ka olemasolevad koostööpartnerid. Vaatajate seas kasvas teadlikkus Ruukki täislahendusest, mis tõi kaasa suurema huvi ja päringute arvu.
Kui oled lansseerimas uut teenust või vajad olemasoleva teenuse tutvustavat videot, siis VAAS on sulle õige valik.