United Motors´i BMW kampaania

Olukorras, kus tuntud automarkide müüjatel on kasutada peamiselt maaletooja materjale, on väga keeruline esile tulla diileri enda kaubamärgiga – müüdavate sõidukite pildid on kõigil samad, erineb ainult diileri logo alumises vasakus nurgas. United Motors on üks esimesi brände Eestis, kes otsustas hakata digireklaamide tarbeks ise sisu tootma. Nii sai iga reklaamikampaania äratuntava United Motorsi visuaali.

Klient

Kuidas?

Keerulises turu olukorras, kus suuremaid kulutusi ei julgeta teha, arendasime kampaaniatüübi, mis rõhub usaldusele, personaalsusele ja profesionaalsusele.

BMW tellimise kampaania peamiseks eesmärgiks oli leadi saamine. Ostja vajadustele sobiva auto leidmine jäi professionaalse United Motorsi müügitiimi tööks.

Kampaania esimeses faasis alustasime viie erineva sõnumi ja visuaalse suunaga, kus näitasime BMW mudeleid erinevatest hinnaklassidest. See aitas meil kaardistada, milliste autode järgi on hetkel turul suurem nõudlus ning kes on meie potentsiaalne klient.

Tulemused

Kampaania teises faasis arendasime varem testitud kampaania suunda edasi, luues täiendavalt 7 visuaalset suunda. Tänu sellele tõstsime kampaania üldist CTR-i 42% ja keskmine CPC langes 26%.

Konkurentsitihedas olukorras andis värske lähenemine kindla eelise, aidates kaasa United Motorsi kasutatud BMW autode müügi kasvule.