Autotööstuses kasutatakse sageli globaalseid turundusmaterjale, mis võivad jääda kohalikust eripärast kaugeks. United Motorsi jaoks töötasime välja sotsiaalmeedia strateegia, mille eesmärk oli edendada heakskiidetud kasutatud autode müüki ning tutvustada erinevaid ettevõtte teenuseid. Peamine eesmärk oli suurendada United Motorsi tuntust potentsiaalsete autohuviliste seas kohalikul turul.
Et eristuda konkurentidest, lõime kohalikku sihtrühma kõnetavat sisu – nii videoid kui ka fotosid.
Loodud sisu kasutasime sotsiaalmeediakanalites ja reklaamikampaaniates, samuti United Motorsi üritustel, siseruumide ekraanidel ja partnerite kaudu. Selline lähenemine tagas ühtse ja kohaliku sõnumi kõigis suhtluspunktides.
United Motorsi jaoks loodud kohalik sisu on jõudnud peaaegu 94% sihtrühmast. Sotsiaalmeedia on saanud peamiseks kanaliks, kust potentsiaalsed kliendid leiavad tee United Motorsini. 2022. aastal kasvas huvi heakskiidetud kasutatud autode vastu 17% ning üldine nõudlus United Motorsi autode järele suurenes, mis kinnitab, et brändi tuntuse kasvatamine on olnud edukas.
Kui soovid ka häid müügitulemusi, siis VAAS.