TV3 Uudiste suvekampaania

TV3 Uudised seisis 2025. aasta suvel silmitsi tuttava väljakutsega: kuidas hoida vaatajate tähelepanu hapukurgihooajal, kui uudistevoog kipub aeglustuma ja reitingud langevad. Samas oli see ka võimalus. Eesti on täis kogukondi, mille lood jäävad tihti tähelepanuta – just need lood väärivad esiletõstmist.

Kampaania eesmärk oli tuua TV3 Uudised vaatajale emotsionaalselt ja füüsiliselt lähemale. Fookus ei olnud ainult reitingute kasvatamisel, vaid ka brändi kuvandi muutmisel – TV3 Uudiste eesmärk oli tõestada, et nad ei kajasta vaid pealinna sündmusi, vaid on olemas ka väiksemates paikades üle Eesti. Soovisime kasvatada kohalikkuse tunnet, tuua inimesed rohkem uudistesaatele kaasa mõtlema ning kutsuda üles jagama oma kogukondade väärtuslikke lugusid.

Klient
Provided services
Kampaaniad

Kuidas?

Loovlahenduse keskseks ideeks kujunes mõte, et televiisor ei ole lihtsalt ekraan – see on osa kodust, osa igapäevaelust. Slogan „TV3 Uudised – sinu kodu südames!” andis kampaaniale sügava tähenduse nii visuaalselt kui ka emotsionaalselt. Elutuba, kus pere veedab aega, on koht, kus telekas mängib. Just seal toimub suur osa meie kontaktist uudistega – ja just sinna pidi TV3 ka oma sõnumi tooma.

Kampaania koosnes kahest etapist: eelkampaaniast ja põhikampaaniast.

Eelkampaania keskendus kogukondade kaasamisele. META-reklaamide kaudu kutsusime inimesi jagama oma kodukoha lugusid. Visuaalides oli fookus sõnumil „Minu kodupaigas on…“, mida toetasid erinevas stiilis televiisori- ja elutoa illustratsioonid. See mitmekesisus võimaldas kõnetada eri maitsega sihtgruppe – olgu see traditsiooniline maakodu, modernne linnakorter või mõni muu sümboolne elutuba.

Põhikampaania visuaalid rõhutasid suvist meeleolu: karikakrad, soojad toonid ja värsked lahendused. Uudisteankrud olid paigutatud televisiooni kujulisse raami, mille taustal avanes vaade nelja Eesti linna – Rakvere, Viljandi, Tartu ja Pärnu – ikoonilistele paikadele. See sidus uudised reaalse asukohaga, näidates, et TV3 on kohal mitte ainult ekraanil, vaid ka päriselt.

Lisaks visuaalidele valmis teleklipp, milles uudisteankur ilmus inimese hoovi just siis, kui see oma kodu TV3 ekraanil ära tundis. Sama lugu kandus edasi ka raadioklipis, et säilitada läbiv ja ühtne kampaanianarratiiv kõikides kanalites.

Tulemused

Eelkampaania ületas ootusi – TV3 Uudiste postkast täitus inimestelt saabunud lugudega, mis näitas selgelt, et publik soovis oma kodukohtadele ja kogukondadele rohkem nähtavust. Kutsung „Minu kodupaigas on…” toimis emotsionaalse päästikuna, andes inimestele võimaluse rääkida oma lugu.

Publiku reaktsioon oli soe ja vahetu. Sageli kõlas sotsiaalmeedias kommentaare stiilis: “See on ju minu kodu!” või “Nüüd lõpuks räägitakse ka meist!”. Esimesed kampaaniajärgsed analüüsid näitasid nii brändimõõdikute kui ka kaasatuse kasvu. Kuigi lõplikud numbrid olid veel laekumas, näitas juba varajane tagasiside, et regionaalse vaatajaskonna huvi oli kasvanud.

Oluline muutus toimus ka brändi tajus – TV3 Uudised ei olnud enam lihtsalt suurte linnade kanal, vaid uudisteallikas, mis päriselt kuulab ja peegeldab kogu Eestit.

Kui tunned, et ka sinu bränd vajab uut hingamist, värsket vaadet või tugevat narratiivi, mis ühendaks inimesi emotsionaalselt ja visuaalselt – VAAS Agency aitab selle ära teha. Meie tiim mõtleb kaasa, aitab luua läbimõeldud kampaaniastrateegia ning viib selle ellu digis, välimeedias, televisioonis või sotsiaalmeedias.

Me ei tee lihtsalt reklaame – me loome tähendusega kampaaniaid, mis jõuavad inimeste südamesse. Võta meiega ühendust ja viime ka sinu loo sinna, kus see päriselt kõnetab.