Swedbank Rahakoguja reklaamklipid

Swedbank soovis noortele suunatud kampaaniaga tutvustada Rahakoguja hoiust – mugavat võimalust koguda raha oma eesmärkide saavutamiseks ning teenida samal ajal hoiustelt intressi. Sõnum pidi olema lihtne ja visuaalselt atraktiivne: raha kogumine on palju lihtsam, kui silme ees on selge pilt eesmärgist. Kampaania eesmärk oli jõuda just noorema sihtrühmani ja näidata, kuidas Swedbanki tööriistad aitavad oma rahaasjad kontrolli all hoida ning eesmärgini jõuda.

Klient
Provided services
Video & pilt

Kuidas?

Ühe intensiivse võttepäeva jooksul filmiti erinevates lokatsioonides kaks eri klippi. Koostööks kaasati Eesti noorte influencerite esirida – Hensugusta, Maria Rannaväli ja SÄM –, kellel on tugev side sihtrühmaga ja kes suutsid sõnumit edasi anda omaenda loomuliku stiili ja energiaga. Klipid olid tempokad ja visuaalselt värvikad, rõhutades nii eesmärgi tähtsust kui ka selle poole liikumise rõõmu. Visuaalne lähenemine ja tonaalsus olid kohandatud noorte tarbimisharjumuste ja sotsiaalmeediakultuuriga, et tagada sõnumi parem vastuvõetavus ja kaasatus.

Tulemused

Klipid jõudsid televisiooni, kinodesse ja sotsiaalmeediasse, saavutades laia haarde ja tugeva kohalolu eri kanalites. Influencerite osalemine tõi kaasa kõrge orgaanilise kaasatuse nooremas sihtrühmas ning aitas Swedbankil oma Rahakoguja hoiust atraktiivselt ja usaldusväärselt esitleda. Kampaania visuaalne värskus ja energiline tonaalsus aitasid tugevdada brändi kuvandit kui noortega arvestavat ja nende eesmärke toetavat partnerit. Multikanaliline lähenemine tagas, et sõnum jõudis nii traditsioonilise meedia kui ka digiplatvormide kaudu võimalikult paljude noorteni.

Kui soovid oma brändi sõnumit edastada viisil, mis kõnetab just sinu sihtrühma ja toob nad kaasa, on Vaas õige partner. Loome visuaalselt mõjuvaid ja sihtrühma keelega sobivaid kampaaniaid, mis jõuavad nii ekraanile kui ka inimeste südamesse.

Agentuur: Not Perfect
Klient: Swedbank