Stokkeri reklaamklipp

Stokker, kvaliteetsete ja ilmastikukindlate Helly Hanseni tööriiete müüja kogu Baltikumis, soovis tugevdada brändi vastupidavuse ja usaldusväärsuse kuvandit laia sihtrühma seas. Kampaania eesmärk oli ühendada kaasaegne tööriie Helly Hanseni sünnilooga, rõhutades brändi ajaloolist seotust rasketes ilmastikuoludes töötamisega. Reklaam pidi kõnetama nii Eesti, Läti kui ka Leedu turgu, mistõttu toodeti tele- ja sotsiaalmeediaklipid neljas keeles. Huumo­rise puudutusega ja autoriteetse “kapteni” tegelaskujuga edastati sõnum, et Helly Hanseni tööriided on professionaalide kindel valik igas olukorras.

Klient
Provided services
Video & pilt

Kuidas?

Loovidee keskmes oli Helly Hanseni merelise ajaloo ja tänapäevase tööriide vastupidavuse ühendamine. Näitleja Kalju Karl Kivi kehastas karismaatilist meremehekaptent, kes esitas oma repliigid sujuvalt neljas keeles, et tagada kampaania kohaliku turu kõlapind igas riigis. Võttepaik kujundati sadamalaadseks industriaalkeskkonnaks, kus pidi visuaalselt edasi andma keerulisi ilmastikuolusid. Kuigi võttepäeval paistis ere päike, loodi praktiliste efektidega kerge vihmane ja tuuline atmosfäär, et rõhutada tööriiete ilmastikukindlust. Valminud klipid kohandati nii telekanalitele kui ka sotsiaalmeedia formaatidena, et maksimeerida levikut ja mõju kõigis kolmes Balti riigis.

Tulemused

Mitmekeelne lähenemine tagas tugeva nähtavuse ja kaasatuse Eestis, Lätis ja Leedus. Kapteni tegelaskuju lõi meeldejääva ja kiiresti äratuntava brändisaadiku, kes seostub vastupidavuse ja usaldusväärsusega, samal ajal kui realistlikud ilmaefektid tõid esile tööriiete peamise omaduse – kaitse rasketes oludes. Kampaania sidus edukalt Helly Hanseni ajaloolise loo ja tänapäevase toote, tugevdades Stokkeri positsiooni kui usaldusväärset tarnijat Baltikumis. Sotsiaalmeedia versioonid pikendasid kampaania mõju TV-st kaugemale, pälvides positiivset tagasisidet nii huumoriga kui ka professionaalse teostusega. Detailidele pööratud tähelepanu – alates võttepaiga kujundusest kuni ilma simulatsioonini – andis klipile kvaliteetse ja mõjuva lõpptulemuse.

Kui soovid kampaaniat, mis ühendab brändiloo, pärandi ja kaasahaaravad visuaalid, on Vaas sinu partner. Loome kvaliteetse videotootmise, mis töötab eri turgudel ja keeltes, tagades sõnumi mõjususe igas sihtrühmas. Teeme koos sisu, mis mitte ainult ei jutusta sinu lugu, vaid tugevdab ka brändi positsiooni – ükskõik, millised on olud.

Agentuur: Havas Creative
BTS fotod: Reiko Kolatsk