SmartPosti rebrändingu kampaania eesmärk oli tõsta teadlikkust uue nime ja visuaalse identiteedi kasutuselevõtust kõigis kolmes Balti riigis ja siduda see olemasoleva usaldusväärse teenuse kuvandiga. Soovisime, et inimesed märkaksid muutust ka sotsiaalmeedias, mõistaksid selle tähendust ning looksid uue nimega isikliku ja positiivse seose.
Kampaania koosnes kahest etapist. Esmalt ilmus sotsiaalmeediasse tiiser, kus tuntud sisuloojad jagasid enda sotsiaalmeedia kanalites pilte ja videosid „I“-tähega, ilma selgituseta. See äratas tähelepanu ja tekitas küsimusi. Nädal hiljem tuli järg koos selgitusega suunamudijatelt – „I“ tähistas SmartPosti uut nime ning muutunud visuaalset identiteeti.
Kampaania suurendas tuntust ja tõi nähtavust brändiuuendusele kõigis kolmes Balti riigis, kuna publik märkas nimevahetust. Teaser-faasi visuaal tekitas huvi, millele järgnev sisu andis selguse ja hoidis fookust.
Kui sinu bränd on muutumas, oleme valmis aitama – olgu tegu nime, identiteedi või sõnumiga. Leiame viisi, kuidas muudatus selgelt ja mõjusalt inimesteni tuua.