Rimi x La Muu päästetud banaanidest jäätis

Rimi, La Muu ja Toidupank panid toidu raiskamise vähendamiseks seljad kokku ja jäätise karpi. Rimidest koguti kokkuu 2967 kilo üleküpseid ja raisku minemisele määratud banaane ning neist tehti 12271 karpi PÄÄSTETUD BANAANI JÄÄTIST!

 

Klient

Mis & kuidas?

Meie jäätist ei valmistanud, kuid roll oli ikkagi suur! Levitasime sotsiaalmeedia sisutükkide abil infot jäätise kohta ning aitasime seeläbi päästetud banaanidest tehtud jäätist päästa ehk müüa!

Selleks käisime külas nii La Muus kui ka Rimis ja filmisime üles ühe selge sõnumiga video päästetud banaanidest tehtud jäätisest. Seda kusjuures sõna otseses mõttes – see video sai Selge Sõnumi konkursil äramärgitud.

Lisaks panime liikvele kaks TikToki videot, mis kogusid kokku üle 6500 kaasamise ja 114 500 orgaanilise vaatamise.

Tunnustus

Selle tööga teenisime Kuldumuna 2023 konkursil välja PR-kampaania kategoorias brändi sotsiaalmeedia kommunikatsiooni hõbemuna! Ja lisaks pääsesime shortlisti turunduskommunikatsiooni väike tootekampaania kategoorias.