Rimi, La Muu ja Toidupank ühendasid jõud, et vähendada toidu raiskamist ja anda üleküpsenud banaanidele uus elu. Rimidest koguti kokku 2967 kilo muidu äraviskamisele minevaid banaane, millest valmis 12 271 karpi Päästetud banaani jäätist. Meie ülesanne ei olnud jäätise valmistamine, vaid info ja sõnumi jõudmine võimalikult paljude inimesteni, et need karbid päriselt ka „päästetud“ saaks – ehk müüdud! Kampaania pidi olema selge, kaasav ja sotsiaalmeedias hästi leviv, et suurendada teadlikkust toiduraiskamise vähendamise võimalustest ja innustada inimesi ise panustama.
Sõnumi levitamiseks käisime nii La Muu jäätisetehases kui ka Rimi kauplustes, et jäädvustada päästetud banaanide teekond jäätisekarpi. Filmisime ühe tugeva sõnumiga video, mis sai tunnustuse ka Selge Sõnumi konkursil. Lisaks tootisime kaks TikToki videot, mille tonaalsus ja vorm olid loodud just platvormi orgaanilise leviku ja kaasatuse suurendamiseks. Nende videote kaudu toodi esile nii kampaania keskkonnasõbralik eesmärk kui ka lõpptulemus – maitsev jäätis, mille iga ost aitab vähendada toiduraiskamist. Visuaalid ja lood olid lihtsad, selged ja emotsionaalselt köitvad, et tekitada vaatajates tegutsemissoovi ja positiivset suhtumist kampaaniasse.
TikToki videod kogusid kokku üle 6500 kaasamise ja 114 500 orgaanilise vaatamise – ilma reklaamieelarveta. Video, mis valmis La Muu ja Rimi külastuste põhjal, pälvis äramärkimise Selge Sõnumi konkursil. Kampaania saavutas oma peamise eesmärgi – kõik 12 271 päästetud banaanidest valmistatud jäätisekarpi jõudsid tarbijateni. Lisaks tõi projekt agentuurile ka olulist professionaalset tunnustust: Kuldmuna 2023 konkursil võideti PR-kampaania kategoorias brändi sotsiaalmeedia kommunikatsiooni hõbemuna ning pääseti shortlisti turunduskommunikatsiooni väike tootekampaania kategoorias. Tulemused näitasid, et hästi läbimõeldud sotsiaalmeediastrateegia ja loov visuaalne sisu suudavad väikese eelarvega saavutada suurt mõju nii teadlikkuse kui ka müügitulemuste osas.
Kui soovid, et sinu kampaania looks samaaegselt positiivset mõju keskkonnale ja ärile, aitab Vaas selle sõnumi viia inimesteni selgelt ja kaasahaaravalt. Loome visuaalseid lugusid, mis jõuavad kaugele, kaasavad publikut ja annavad tulemusi. Võta ühendust ja viime sinu idee ellu nii, et see vääriks ka tunnustust.