Rimi Smart mälumismängu kampaania

Rimi lansseeris uue omamärgi tootesarja Rimi Smart, millele loodi uued pakendid. Eesmärk oli tutvustada neid tooteid nii, et inimesed mäletaksid neid hiljem poeriiulil nähes. Lahenduseks valiti koostöös Adactiga loodud interaktiivne mälu(mis)mäng, mis pani inimesed digiturunduse kontekstis harukordselt pikaks ajaks (keskmiselt 60+ sekundit) toodetega tegelema. Kampaania pidi samaaegselt suurendama uute mängijate arvu ja kasvatama kordusmängimisi. Lähenemine tugines A/B testimisele ja pidevale optimeerimisele, et hoida tulemused stabiilselt kõrgel ja reklaamikulud madalad.

Klient
Provided services
Kampaaniad

Kuidas?

Kampaania põhifookuses oli mänguline tooteesitlus, mille keskmes oli Rimi Smart toodete mälu(mis)mäng. Kanaliteks valiti Meta platvormid, toetatuna Facebooki ja Instagrami postitustega Rimi kanalites. Strateegia jagunes kaheks: uute mängijate leidmine ja kordusmängimiste suurendamine retargeting’i kaudu. A/B testiti nii sõnumisuundi kui ka visuaale kahes värvitoonis – Rimi punases ja sinises. Testide tulemusel selgus, et punane visuaal töötas üldiselt 18% paremini, kuid retargeting’i puhul oli alguses sinine visuaal marginaalselt edukam. Kampaaniat kohandati jooksvalt vastavalt andmeanalüüsile, et vältida visuaalide ja sõnumite üleküllastust. Samuti võrreldi kahte sihtimisviisi: senine look-a-like ja Meta uus Advantage+. Uus sihtimine osutus 20% tõhusamaks külastuste ja mängimiste osas ning 50% paremaks näitamiste osas, mistõttu jätkati sellega.

Tulemused

Kampaania ületas seatud eesmärgid mitmekordselt. Mängimiste eesmärk (10 000) saavutati 96 768 korraga, külastuste eesmärk (5000) ületati rohkem kui kolmekordselt (16 447), kusjuures külastuse hind oli vaid 0,07 €. Kordusmängimise eesmärk (2) saavutati 10,6-kordselt. Kõige aktiivsem mängija mängis 2855 korda ja paljud üle 10 korra. Bounce rate oli vaid 8% ja 83,5% mängijatest lõpetasid mängu. Kampaania tõi 9118 e-maili leadi hinnaga 0,13 € lead. Keskmine mänguaeg oli 60 sekundit – 30x rohkem kui bännerreklaami keskmine vaatamisaeg. Tänu A/B testimisele ja sihtimiste optimeerimisele kasvasid tulemused umbes 25%. Kampaania tõi Eesti jaekaubanduse segmenti innovaatilise mängulahenduse, mis sidus digiturunduse ja füüsilise poe tooteesitluse.

Kui otsid viisi, kuidas muuta tooteesitlus meeldejäävaks ja kaasavaks, on mängustatud lahendused tõhus ja innovatiivne valik. Vaas aitab luua kampaaniaid, mis ühendavad interaktiivsed kogemused, andmepõhise optimeerimise ja selged ärieesmärgid. Võta ühendust, et arutada, kuidas saaksime sinu brändi lugu esitada nii, et see jääks inimestele kauaks meelde.