Konverter Sisustuskeskuse teleklipp

Mööbli valimine võib olla keeruline, aga Konverter Sisustuskeskuses on see stiilne ja pingevaba kogemus. Just selle tunnetuse edasiandmiseks sündis uus imagovideo, mis peegeldab brändi hoogsat kasvu ning aitab tõsta teadlikkust nii Eesti kui ka välisturgudel.

Klient

Visioon ja idee

Konverter Sisustuskeskus pöördus meie poole, et
toota aegumatu imagoloogiline klipp, mis illustreeriks brändi hüppelist kasvu ja tõstaks brändi
teadlikkust, mis töötaks võrdselt hästi nii televisioonis kui ka digikanalites. Loovidee keskmes oli liikumine – mööblivalik ei pea olema staatiline tegevus, see võib olla ka sujuv ja nauditav.

Võtted ja teostus

Üks intensiivne võttepäev Konverteri kaupluses ning kaamera ees säras Kaisa Kattai, kes viis vaatajad visuaalsele rännakule läbi mööblimaailma – sõna otseses mõttes tantsides. See koreograafiline lähenemine andis klipile eristuva ja ajatu iseloomu, mis köidab tähelepanu ning kannab edasi brändi olemust.

Miks just selline lahendus?

Üks Konverteri eesmärkidest oli laiendada haaret ka eksportturgudele, mistõttu sai video ülesehitus tugeva visuaalse fookuse – universaalne keel, mis töötab sõltumata kultuuritaustast.
Igaüks peab mingil hetkel valima mööblit, kuid Konverteris saab seda teha hoopis teisel tasemel – nauditavalt ja mänguliselt. Vaata videot ja veendu ise!