Kiusamisvaba Kool ja Not Perfect Creative Agency soovisid algatada heategevuskampaania, et juhtida tähelepanu koolikiusamise tõsistele tagajärgedele ning koguda annetusi programmi jätkusuutlikkuse tagamiseks. Kampaania keskne sõnum — “Kiusamine võib jääda koormaks kogu eluks” — rõhutas, et kiusamine ei lõpe klassiruumi ukse taga, vaid võib mõjutada inimese vaimset heaolu ja eluteid ka täiskasvanuna. Eesmärk oli tekitada emotsionaalne reaktsioon, süvendada avalikkuse arusaama probleemi tõsidusest ning motiveerida inimesi panustama, et Kiusamisvaba Kool saaks jätkata oma tööd Eesti koolides, pakkudes lastele turvalisemat ja toetavamat õpikeskkonda.
Loovkontseptsioon sündis koostöös Not Perfect Creative Agency, Kiusamisvaba Kooli tiimi ja tuntud Eesti näitleja Henrik Kalmetiga. Idee keskmes oli tugev visuaalne ja emotsionaalne metafoor, mis näitas, kuidas koolikiusamise mõju võib inimest saata kogu elu. Meie roll oli viia see idee ellu täismahus produktsiooniteenusena.
Koostasime ja lihvisime kontseptsiooni ning stsenaariumi koos loovtiimidega, töötasime välja tehnilised lahendused, komplekteerisime produktsioonimeeskonna ja näitlejad, leidsime sponsorid ning korraldasime kogu võttepäeva algusest lõpuni.
Järeltöötluses panime rõhku loo emotsionaalsele mõjule — täpne montaaž, värvikorrektuur ja helikujundus tagasid, et tonaalsus oleks mõjuv ja kaasahaarav. Lõpptulemuseks valmis lühivideo, mis ühendas filmiliku visuaali ja siira sotsiaalse sõnumi, pakkudes vaatajale isiklikku ja puudutavat kogemust.
Kampaania tõestas, et tugev lugu ja professionaalne teostus võivad päriselt mõjutada avalikkuse teadlikkust ja käitumist.
Töö pälvis tunnustust ka reklaamivaldkonnas – see võitis Kuldmuna 2023 konkursil turunduskommunikatsiooni kategoorias telereklaamfilmi kuldmuna.
Aitäh Not Perfect, Kiusamisvaba Kool ja Henrik Kalmet inspireeriva koostöö eest!