Invest Estonia turundusstrateegia

Invest Estoniaigakuine turundusstrateegia on loodud eesmärgiga tuua Eestisse välisinvesteeringuid ja kasvatada Eesti rahvusvahelist nähtavust kui nutikat ja usaldusväärset ettevõtluskeskkonda.

Keskendume suurte korporatsioonide otsustajatele ja rahvusvahelistele investoritele. Meie fookusturud katavad laia maailma – Skandinaavia, Põhja-Ameerika, Euroopa lõuna- ja lääneosa ning Aasia idaosa -, muutes kampaania tõeliselt globaalseks.

Klient

Kuidas?

Meie strateegia koosneb kahest sambast: lai huvi tekitamine ja taktikaline reklaam võtmeisikutele. Laiema publiku toome maandumislehtedele blogiartiklite kaudu, mis tutvustavad Eesti ärikeskkonna tugevusi. Seejärel liigume funnelis sügavamale, sihites personaalselt just neid profiile, kes vastavad meie ideaalse investori kirjeldusele.

Testisime üle 30 erineva sõnumi ja visuaali kolmes kanalis – LinkedIn, Meta ja Google. Katsetasime nii faktipõhiseid lugusid, probleemi lahendusi kui ka Eesti pakutavaid võimalusi. Reaalajas andmete põhjal optimeerisime sõnumid ja visuaalid maksimaalse tulemuse saavutamiseks.

Tulemused

Juba 3 kuuga tõestasime, et faktipõhised ja lahendusele orienteeritud sõnumid konverteeruvad parimal tasemel. Lai sihtrühm võimaldas meil koguda suure mahu, mille pealt retargeting töötas väga efektiivselt. Kampaania tõi pidevalt kvaliteetseid kontakte, hoides CPA-d sihtmärgi piires.

See tähendab, et meie strateegia ei toonud mitte ainult globaalse nähtavuse kasvu, vaid ka otsese väärtuse Eesti majandusele – uusi kontakte ja potentsiaalseid investeeringuid.