Rimi osales Baltikumi suurimal mõju- ja jätkusuutlikkuse festivalil Impact Day 2022, kuhu tuli kokku üle 1200 külalise ja 70 esineja –kõik jätkusuutlikkuse valdkonna tipptegijad. Festival oli eelnevalt palunud, et koha peal ei kasutataks plastikut ega ühekordseid nõusid.
Meie ülesandeks oli välja mõelda lahendus, mis paistaks üritusel silma ja aitaks kommunikeerida Rimi põhiväärtuseid – jätkusuutlikkust ja toiduraiskamise vähendamist.
Eesmärkide saavutamiseks otsustasime teha stendi, mis oleks igas elemendis jätkusuutlik. Nii panime kokku euroalustest ehitatud pop-up köögi, kus TikToki-staarkokk Alex Aus koos Rimi peakokk Demo Kaevuga päev otsa kaubandusliku välimuse kaotanud või aeguma hakkavatest toodetest erinevaid suupisteid valmistasid.
Tõestasime külastajatele, et ka üritustel saab väga jätkusuutlikult oma väärtuseid tutvustada.
Kasutasime nii stendi ehitusel kui ka tegevuses jätkusuutlikke lahendusi – taaskasutatavatest euroalustest ehituses kuni plekiliste puuviljadeni välja. Keskkonnasääst läks isegi nii kaugele, et vältisime ka ühekordsete bännerite kasutamist kasvõi läbi selle, et stendile ei pannud Rimi nime mitte bänneriga, vaid seda puidule kõrvetades.
Saime üritusel väga palju tähelepanu ja positiivset vastukaja ning ürituse programmijuht sõnul oli Rimi stend oli üks ürituse populaarsemaid, kui mitte kõige populaarsem.
Selle tööga pääsesime Kuldumuna 2023 konkursil shortlisti PR-kampaania sündmuse/ürituse kommunikatsiooni kategoorias ja üritusturunduse promotsiooni kategoorias.