ABC Queen Case Study

ABC Kinga jaoks loodud “ABC Queen” kampaania eesmärk oli tõsta huvi uue kollektsiooni vastu ning seeläbi kasvatada müüki kampaaniaperioodil. Tootsime kampaania jaoks video- ja sotsiaalmeedia sisu.

 

Klient
ABC-QUEEN-1920x1080-01

Miks?

Meie eesmärk ei ole luua mitte lihtsalt lahedat videosisu. Meie eesmärk on toota sisu mis tooks ka häid tulemusi. “ABC Queen” reklaamikampaanias olid digiturunduslahendused osa suurest tervikust. Meie kogemus on aga näidanud, et sellistel juhtudel on vaja võtta arvesse kanalite erisusi ja võimalusi, et leida õiged formaadid, millega garanteerida ka tõeliselt head tulemused!

Seepärast viisime juba kampaania algfaasis läbi A/B teste, et selgitada välja parim ja kuluefektiivseim videoformaat kampaania teadlikkuse ja mäletamise kasvatamiseks. Testisime native video erilahendusi ja võrdlesime nende tulemuslikkust. Testi lõppedes võtsime kasutusele vaid kõige efektiivsemad reklaamid. 

Tulemused

“ABC Queen” kampaania jaoks tehtud A/B testid kinnitasid kahte olulist mõttekohta. 

Ühte videot tasub luua erinevatesse keskkondadesse eri formaatides, sest sellest sõltub väga oluliselt kampaania tulemuslikkus. Näiteks sotsiaalmeedias on parim videoformaat portrait (4:5), sest see haarab oluliselt rohkem tarbija ekraanipinda. Eriti arvestades, et 80% näitamistest tulevad läbi mobiilsete seadmete. Portrait (4:5) haarab 25% rohkem ekraanipinda kui ruuduformaat (1:1) ning 122,5% rohkem ekraanipinda kui landscape (16:9) formaat. Lisaks toob portrait (4:5) videoformaat kõige paremaid tulemusi ka leviku ja video vaatamiste hindade osas.

Loovad digilahendused töötavad paremini kui adaptsioonid. Loovus töötab ja aitab tarbijate vähenenud tähelepanutsükli tõttu paremini silma paista ja toob ka paremaid tulemusi. Erilahenduslik Youtube Bumper töötas eestlaste seas 31% paremini ja vene auditooriumi seas 115% paremini kui tavavideo. Karusselli video-erilahendus töötas 127% paremini kui tavavideo.

Tahad silma paista?

Kui tahad ka loovate tulemuste abil turul silma paista ja tulemusi kasvatada, siis VAAS.